Mobility Life

Solidariteit met de slachtoffers van de overstromingen. 

Enkele weken geleden hebben uitzonderlijke overstromingen veel leed veroorzaakt onder de bevolking. Veel mensen verloren hun familieleden, hun huizen en bezittingen, maar vaak ook hun auto. De redactie van MobilityLife betuigt haar medeleven met de slachtoffers.

Vanwege onze activiteiten in de automobielsector hebben Traxio, Car-pass en Mobilitylife de handen ineengeslagen om de slachtoffers te helpen die door de overstromingen hun mobiliteit zijn kwijtgeraakt.

Ontdek hieronder de door de sector voorgestelde solidariteitsacties.

Solidariteitsactie

Startpagina | MobilityLife

OVER ONS

Toen we twee jaar geleden het magazine #WAM lanceerden, dat al snel Mobility Life zou worden, wisten we niet goed wat we konden verwachten. Het concept was goed uitgewerkt maar we wisten niet hoe de lezer zou reageren wanneer hij of zij dit blad in handen kreeg. Omdat het om een magazine ging met een heel aparte, eigen aard. Dat was trouwens ook wat we ambieerden: niet herhalen wat al gedaan werd op het terrein van alternatief transport maar verder gaan, en het anders aanpakken. We wilden analyseren, meningen confronteren, van de lucht naar de zee gaan voordat we weer met beide voeten op de grond kwamen om over motoren, motorfietsen of auto's te praten. Een beetje van alles, gekruid met een vleugje geopolitiek achter de grote wereldhandel in energie die niet alleen onze toekomst bepaalt maar ook al eeuwen de manier waarop we ons voortbewegen.

Dit kleine magazine van een paar tientallen bladzijden is voor ons een opwindende uitdaging die u, onze lezer, meeneemt naar de wereld van research en politiek, maar ook achter de schermen van de grote constructeurs. Het is een formule die werkt. Sinds onze lancering is ons publiek gestaag blijven groeien. Dat wij ook verschijnen als bijlage bij twee kranten, waarvan één in het Groothertogdom Luxemburg, is niet alleen een serieuze promotie maar ook een fantastische opsteker voor ons hele team. Om het niet te hebben over de radio met een wekelijkse rubriek en nu ook televisie met een tweewekelijks programma waarin wij partners zijn.

Wij mogen echter niet zelfgenoegzaam zijn, maar moeten ons juist verheugen over het feit dat de nieuwe mobiliteit belangstelling wekt, vragen oproept en voortdurend nieuwe aanhangers krijgt. Dit is de basis van ons werk. Onze missie. "De vreugde van het informeren”, zoals we dat hier op de redactie noemen.

Denis Asselberghs.

Hoofdredacteur

Startpagina | MobilityLife

Tweedehands auto's van de dag